دهان دختر زیبا تهی ز دندان است
                                               که هر شکسته دندان بهای یک نان است !!!

هیچ کس فکر نکرد که در آبادی ویران شده دیگر نان نیست
                                 و همه مردم شهر بانگ برداشتن که چرا سیمان نیست؟

       و کسی فکر نکرد که چرا ایمان نیست؟
                                   و زمانی شده است که به غیر از انسان هیچ چیز ارزان نیست!!!!  

 
گوهر خوذ را هویدا کن !!!کمال این است و بس!!!
                                                        خویش را در خویش پیدا کن کمال این است و بس!!!

چند می گویی سخن از درد و عیب دیگران؟
                                                       خویش را اول مداوا کن کمال این است و بس!!!

پند من بشنو!!به جزء وان نفس شوم بد سرشت 
                                                       با همه عالم مدارا کن کمال این است و بس!!!

چون بدست خویشتن تو بستی پای خویشتن
                                                  هم بذست خویشتن وا کن کمال این است وبس!!!

   آری این دستهای من و توست که ایمان را در وجودمان بیدار می سازد!!!
                                پس بیا تا هنگامی که گرمی دستهای هم را احساس می کنیم ایمان را نیز مهمان خانه هایمان سازیم!!!!                       به امید آن روز که.................     

سلام خوبین؟؟؟؟
می دونم که خیلی وقته که منتظر مطلب من بودین اما دیر شد ببخشید آخه امتحان های ترم دارم و بعدش هم کنکور و مرور درس هایم !!!
   کم اینترنت میام ولی سعی می کنم زودتر مطلب براتون بذارم.
این مطلب رو برای همه ی عزیزهایی که به من افتخار میدن و وقتشان را می زارن تقدیم می کنم:
می دونی تنها بودم توی اشکهای بارون بود که به فکر تو افتادم می دونی توی این زمستونی که گذشت به خودم چه قولی دادم؟؟؟قول دادم که با آب شدن برفها غمهایم را به دست سرنوشت بسپارم و همین کار رم هم کردم!!!
دوستای خوبم فردا یک متن درباره ی نماز میذارم براتون ( که مقام آوردم توی استان) . می دونین بعضی ها از بعضی مطلب ها خوششون نمیاد مثلا یکی از مطالب مذهبی و یکی هم از مطالب عاشقی بالاخره همه ی این ها وجود دارن پس سعی کنید ما رو یه جوری تحمل کنین.
                                                                مرسی که تا اینجا هم من رو تحمل کردین !!!!
                                                                             تا فردا حق نگهدارتون باشه!!!!!!!