با صداش بود که بیدار شدم !!!غرغر می کردم اما خوشحالم بودم از این که بیدار شدم دلم براش خیلی خیلی تنگ شده بود٫ آخه غرورم نمیذاشت یادم بمونه که چه کارهایی برام کرده!!
 پس پا شدم از این که یه بار دیگه اومده سراغم براش اشک ریختم.....
       تویی که داری الان این رو می خونی هم مثل منی یا این که همیشه باهاش بودی همون طوری که که هیچ وقت اون هم تو رو تنها نگذاشته؟؟؟
می خواستم در بارش نویسم اما اون اونقدر صفتهای زیبا داشت که موندم از چی بنویسم پس گفتم اول از شماها بپرسم که همه رو یه جا جمع کنم و یه مطلبی که شایستش هست رو بنویسم پس من رو از نظراتتون با خبر کنید منتظرم!!!!
                                                                             به خود مهربونش می سپارم!!!
                                                                                          منتظرم!!!!       
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:46 ب.ظ

پرستو جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:59 ب.ظ http://parastoblog.blogsky.com

سلام
خیلی زیبا بود...امیدوارم در زندگی موفق باشی.به من سر بزن

هادی جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:37 ب.ظ

من فقط اونو دیدم؛ به نظرم آدم خیلی خوبیه: ولی حیف........

پیمان شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:23 ق.ظ http://pme.blogsky.com

اگه میخایی بازدیدهات زیاد بشن باید یه سری کلمات که تو گوگل طرفدار زیاد دارند رو بزاری تو وبلاگت.
اگه خواستی بگو تا بهت بدمشون. ولی بیشترش بی تربیتی هستنا !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد