سلام خوبین؟؟؟؟
می دونم که خیلی وقته که منتظر مطلب من بودین اما دیر شد ببخشید آخه امتحان های ترم دارم و بعدش هم کنکور و مرور درس هایم !!!
   کم اینترنت میام ولی سعی می کنم زودتر مطلب براتون بذارم.
این مطلب رو برای همه ی عزیزهایی که به من افتخار میدن و وقتشان را می زارن تقدیم می کنم:
می دونی تنها بودم توی اشکهای بارون بود که به فکر تو افتادم می دونی توی این زمستونی که گذشت به خودم چه قولی دادم؟؟؟قول دادم که با آب شدن برفها غمهایم را به دست سرنوشت بسپارم و همین کار رم هم کردم!!!
دوستای خوبم فردا یک متن درباره ی نماز میذارم براتون ( که مقام آوردم توی استان) . می دونین بعضی ها از بعضی مطلب ها خوششون نمیاد مثلا یکی از مطالب مذهبی و یکی هم از مطالب عاشقی بالاخره همه ی این ها وجود دارن پس سعی کنید ما رو یه جوری تحمل کنین.
                                                                مرسی که تا اینجا هم من رو تحمل کردین !!!!
                                                                             تا فردا حق نگهدارتون باشه!!!!!!!
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:14 ب.ظ

مرگ بر مذهب که هر چی می کشیم از این خدا و حکومت خدا تو ایران هست.

سینا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:35 ب.ظ

اگه حکومت بده چه ربطی به خدا دارد.تو که انقدر نمی فهمی

بهتر بری همون گولی بازیتا کنی.

رضا دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:53 ب.ظ

کوچولو درس بخون کنکور قبول شی برا خودت کسی بشی بعد بیا وبلاگ بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد